SĄ RZECZY CENNE I BEZCENNE…
08 lutego 2018 - 13:53

SĄ RZECZY CENNE I BEZCENNE…

Concordia Ubezpieczenia z końcem 2017 r. rozpoczęła kampanię edukacyjno-wizerunkową, której celem było zwrócenie uwagi na to, co w życiu najważniejsze. Jak chronić siebie i bliskich, aby spać spokojnie i móc cieszyć się bezcennymi chwilami. Wszystko pod hasłem „Są rzeczy cenne i bezcenne”. Twarzą kampanii był aktor Paweł Okoński.


Kluczowym elementem kampanii była seria krótkich filmów, które poprzez nieoczywiste sytuacje domowe pokazują, jak zadbać o posiadany majątek i życie. Najważniejszym celem powstałych materiałów jest edukowanie odbiorców – w przystępny i humorystyczny sposób – o szerokich możliwościach kryjących się pod każdym kolejnym wariantem ubezpieczeń.

OBEJRZYJ FILMY


KONTAKT DLA MEDIÓW

Justyna Szafraniec

Justyna Szafraniec

Rzecznik prasowy

Grupa Generali

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zapoznaj się z Polityką prywatności, gdzie znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych.