P. OKOŃSKI W NOWEJ ODSŁONIE – C. MÓJ DOM
02 sierpnia 2018 - 13:39

P. OKOŃSKI W NOWEJ ODSŁONIE – C. MÓJ DOM

Z końcem 2017 r. rozpoczęliśmy kampanię edukacyjno-wizerunkową, której celem było zwrócenie uwagi na to, co w życiu najważniejsze. Jak chronić siebie i bliskich, aby spać spokojnie i móc cieszyć się bezcennymi chwilami. Wszystko pod hasłem „Są rzeczy cenne i bezcenne”. Twarzą kampanii był aktor Paweł Okoński, a jej kluczowym elementem – seria krótkich filmów, które poprzez nieoczywiste sytuacje domowe pokazują, jak zadbać o posiadany majątek i życie.


Z początkiem sierpnia 2018 r. rozpoczynamy emisję kolejnych odcinków z udziałem Pana Pawła. Tym razem, w charakterystyczny sobie żartobliwy sposób, przedstawi przykłady zdarzeń, w których przyda nam się dobra polisa mieszkaniowa (Concordia Mój Dom). 

Najważniejszym celem powstałych materiałów, tych zeszłorocznych i bieżących jest edukowanie odbiorców – w przystępny i humorystyczny sposób – o szerokich możliwościach kryjących się pod każdym kolejnym wariantem ubezpieczeń.


KONTAKT DLA MEDIÓW

Justyna Szafraniec

Justyna Szafraniec

Rzecznik prasowy

Grupa Generali

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zapoznaj się z Polityką prywatności, gdzie znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych.